Wymiana rozrządu w golfie IV

Masz problem z samochodem, coś niedomaga? To miejsce, gdzie możesz o tym napisać. Problemy z silnikami benzynowymi, diesla TDI, elektryka, wyposażenie. W tym dziale poruszamy wszystkie tematy związane z naprawą VW Golfa I, II, III, IV, V, VI

Wymiana rozrządu w golfie IV

Postprzez wojtasw83 » So kwi 05, 2008 9:36 am

Mam zasadnicze pytanie jakiej firmy pasek rolka i reszta jest najlepsza,
czy wymieniać pompe wodna jak jest z nią wszystko ok. Oznaczenie silnika AKL 1,6
wojtasw83
 
Posty: 6
Dołączył(a): Cz lut 28, 2008 12:07 am

Postprzez Karlito » N kwi 06, 2008 11:50 am

pompy nie trzeba wymieniac z rozrzadem, a jesli chodzi o paski wedlog mnie najlepsze sa continentale, rolki i napinacze to wedlug ceny, im drozsze tym lepsze.
Karlito
 
Posty: 101
Dołączył(a): Pn sie 27, 2007 7:52 am
Lokalizacja: sie biora dzieci?

Postprzez mario431 » Pt kwi 11, 2008 11:49 am

Do Wojtasw83
Przymierzasz się do wymiany? Możesz powiedzieć ile to mniej więcej może kosztować. Mam ten sam problem obecnie. Aha, no i ile masz "przejechane"?
mario431
 
Posty: 4
Dołączył(a): Pn gru 10, 2007 8:05 am

Postprzez wojtasw83 » So kwi 12, 2008 11:10 am

No tak wymiana trzeba to zrobić, ale ceny z serwisu odstraszają. Wczoraj wymieniłem: znajomy okazuje sie robi w salonie Seata i tam mi wszystko zrobili: rolka pompa i pasek wszystko oryginalne 420 zł olej 5l syntetyczny 5W- 40 (przejechane 140 tyś) filtry i tak zamknołem 850 zł wraz z robocizną.
Ps Co sie okazało wcześniej założony rozrząd byl zle a głównie rolka napinacza :lol:
wojtasw83
 
Posty: 6
Dołączył(a): Cz lut 28, 2008 12:07 am

rozrząd

Postprzez michal.bdg » Cz paź 02, 2008 3:38 pm

nie pamiętam oznaczeń ale jesli twój golf 1,6 jest 16 zaworowy to powinieneś wymienić pompę wodna gdyż jest ona jednoczesnie jedna z rolek dla paska. Jesli chodzi o paski i rolki to wiadomo ze VW podobnie jak inne marki sam nie produkuje tych elementów mając kilku dostawców dla vw rolki na pierwszy montaż dostarcza min. skf a paski conti i dayco
całkowity koszt częci w 16 zaworówce to ok. 650 zł. oczywiscie poza ASO. Ciekawostka w ASO zabieraja twoją starą pompe wodna i dopłacasz "tylko" 180 zł do nowej ale czy na pewno nowej?
michal.bdg
 
Posty: 2
Dołączył(a): Śr paź 01, 2008 2:41 pm

Postprzez ArturC » N lis 09, 2008 11:50 pm

POWINNO SIĘ ZMIENIĆ WSZYSTKO RÓWNIEŻ POMPE BO JAKBY ZACZĘŁA CIEC TO ZNOWU GOTÓWKA DO WYDANIA I ROZRZĄD DO ZDIĘCIA. OMINIĘCI WYMIANY MOŻE OKAZAĆ SIĘ CHWILOWĄ OSZCZĘDNOŚCIĄ A AUTO JAK MYŚLĘ MA TROCHĘ POSŁUŻYĆ. SAM DEMONTOWAŁEM NIEJEDEN ROZRZĄD I ZDARZYŁO SIĘ ŻE NAPINACZ BYŁ PRZECIĄGNIĘTY A PASEK NAPIĘTY JAK STRUNA CO MORZE PRZYCZYNIĆ SIĘ DO SKRÓCENIA ŻYWOTNOŚCI POMPY JAK JĄ POZOSTAWISZ. ALE WYBÓR ZALEŻ ZAWSZE OD KLIJENTA.
ArturC
 
Posty: 7
Dołączył(a): N lis 09, 2008 10:32 pm

Postprzez dzordz » Cz lis 27, 2008 12:54 pm

Witam,
Dołączę się też do tego tematu z pytaniem. Mój golf ma przejechane prawie 180 tys też przymierzam się do wymiany rozrządu. Chciałbym się upewnić, czy należy wymienić cały rozrząd, czy wystarczy tylko paski i napinacze ?

Pozdrawiam.
dzordz
 
Posty: 1
Dołączył(a): Cz lis 27, 2008 12:49 pm

Dane techniczne samochodów Renault: Laguna, Clio, Grand Scenic i wiele innych modeli. Rzetelny portal motoryzacyjny DaneTech.pl

Renault

Powrót do Problemy techniczne, naprawy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość